Sunday 30 December 2012

KENANGAN 2012......SLAMAT TINGGALL

Emmmm sekejap je masa berlalu dah DI PENGHUJUNG 2012....Rasenye baru je aku menerima surat tawaran untuk mengikuti kursus KPLI jqaf di awal tahun 2012.....banyak kenangan manis dan pahit yang aku perolehi sepanjang tahun ni.....semua tu dapat aku lalui dengan tabah dan kini menjadikan diriku lebih matang dan berani...apa-apa pon hidup msti diteruskan...pahit manis hidup tu adalah liku-liku kehidupan yang perlu di lalui...sepanjang bertugas di SKKU sebagai guru jqaf pendidikan Islam Pendidikan khas ni bnyak aktiviti yang aku dh ikut dr awal tahun smpai akhir....semuanya manis skali..lagi-lagi dapat mengenal anak-anak pendidikan khas yang bersih dan murni sekali hatinya....rindu plak kat dieorang ...mm xpe lagi 2 hari lagi dpat la aku jumpe balik dgn mereka....mmm panjang lak membebel aku nih ape-ape pon aku tinggalkan tahun 2012 ni dgn video hasil tanganku ini....smoga dengan menonton video nih dpat mengingatkan aku n warga SKKU akan semua kenangan kita bersama....PEACEEE.....!!!




No comments:

Post a Comment